20. juni 2013

Hitchhiker

Verdas beste lærar skal ikkje lenger vere lærar for 9-åringen. Det måtte markerast, og som takk fekk ho dette sjalet.  Hitchhiker er eit av dei mest populære prosjekta på ravelry, berre sjekk HER.
Eg har strikka det i Wollmeise, fargen heiter ein klein wenig verrûcht. For ei stund sidan selde eg faktisk heile Wollmeise-lageret mitt- eg fann liksom aldri dei rette prosjekta å bruke garnet til.  Men akkurat dette hespet i fine lillatonar vart liggande igjen, og passa perfet til dette sjalet.
Sjalet har 45 taggar og veg godt og vel 150 gram. Eg brukte pinnar nr 3, og ei veke på strikkinga. Håpet er at det fell i smak og at det vil varme lærarinna som har gitt jenta vår fire gode år i grunnskulen.



 
Det tok si tid, men no blømer endeleg epletreet vårt.  Spenande å sjå om det blir frukt på treet i år!

1 kommentar: