17. januar 2014

Genseren som ville vere vest

Sist sommar var eg innom Pickles-utsalet i Oslo. Der kjøpte eg sju nøster i sju ulike fargar av Extra Fine Merino-garnet. Altså, kva tenkte eg på eigentleg.....? Vel, først no fekk eg inspirasjon til å bruke det- og valet fall på pilgenseren frå nettopp Pickles. 
Og som de ser- dette er då ingen genser, men ein vest. Årsaka er at mottakaren, ein bestemt 5-åring, undervegs i prosessen fann ut at ho heller ville ha vest.
Herleg fargar, som ein bukett tulipanar!
Str 6 år, ca. Strikka på pinnar nr 3,5.


2 kommentarer:

  1. Synes du har fått utnyttet garnet ditt veldig. Kjempe morsom vest. En vest til å bli glad av dette.

    SvarSlett
  2. Mine pickles prosjekter har også endt litt forkortet. Tunika ble tskjorte :) Vesten ble nydelig! Deilig garn og morsommer farger:)

    SvarSlett