29. januar 2017

Frost

Frost er ein typisk islandsk genser med rundfelling. Genseren skal eigentleg strikkast i Lettlopi, men eg valde alpakkaull frå Sandnes. Eg hadde nemleg igjen restar etter å ha strikka denne mariusgenseren, 
Eg brukte pinnar nr 3,5 til vrangbordene og pinnar nr 4,5 til resten, og det gjekk med knapt 150 g av den brune botnfargen, ca 40 gram av okerfargen og rundt 30 gram av den kvite. Eg strikka str 1 år, den minste storleiken.
Dette er ei super oppskrift: lett og logisk. Fargane kan varierast i det uendelege, og på Ravelry kan du sjå nokre av dei fine Frost-genserane som er strikka.
Det er lite som minner om frost her på Sunnmøre. Det er vel heller snakk om grøn vinter.

1 kommentar:

  1. Jeg strikket en Frostgenser i fjor i dobbel alpakka, den ble deilig og myk, og mye brukt av sønnen. Veldig fine farger du har funnet, passer til grønn vinter som vi også har 😊

    SvarSlett