6. mai 2014

Vendejakke

Eg er svak for det meste frå Nøstebarn- det kjem vel neppe som noka overrasking for dei som følgjer bloggen:-) Nyleg vart det lagt ut ei ny gratisoppskrift, nemleg ei babyjakke strikka i eitt stykke.  Og sidan eg nettopp har vorte tante igjen, passa det bra å prøve oppskrifta.
Jakka er strikka frå framstykke til framstykke, og har ei dekorativ flette på berestykket.

Eg har brukt totråds merinoull frå Nøstebarn i fargen rust, og det gjekk med ca 90 gram garn i str 3-9 mnd.  På knappestolpane brukte eg pinnar nr 2,5, medan resten av jakka er strikka på pinnar nr 3.
Jakka har ei fin passform og eg synest den vart både enkel delikat.  Langs alle kantane har eg hekla ei rad med fastmaskar.

3 kommentarer:

  1. Nydelig jakke i flott farge:-) Herlig å strikke plagget i ett stykke.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett