15. juni 2009

Indianarkjole

For ei stund sidan kjøpte eg boka Spirrevipstrik av Britta Wilfert- og det første prosjektet frå boka vart indianarkjolen. Eg har strikka den på pinne nr 5 i Merino Extra Fine frå Drops (beige, brun, rosa og grøn) og ein rest med alpakka frå Sandnes (lyng).


Det var artig å strikke mønsteret, mest fordi stripene gjorde at eg såg kor arbeidet voks. Eg strikka først skjørtet, så to dei to berestykka. Kjolen er i str 6 år. Og som vanleg vart det ferdige prosjektet teke i bruk med ein gong! Bilda er knipsa før avreise til barnehagen ein vermessig sur sommarmorgon.

8 kommentarer:

  1. Så fine både jenta å kjolen,må ha vert mykje arbeid med det mønsteret,ha ein fin dag videre.

    SvarSlett
  2. Så fin den ble, tøff kjole til en liten indianerprinsesse.

    SvarSlett
  3. Utrolig søt denne var da! =)
    Er resten av mønsterene i boka like fine??

    SvarSlett
  4. Den kjolen var kjempe lekker :)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kjole! Veldig enig med deg i at striper gjør at en ser mye bedre hvordan arbeidet vokser. Og dessuten er de svært dekorative i riktige farger; som for eksempel her!

    SvarSlett
  6. Flott kjole i fine fargar! Og jenta er jo søt ho også:)

    SvarSlett
  7. Nydelig kjole, og for en vakker modell da! Fargene var fantastisk flotte sammen. Fikk nesten lyst til å kjøpe bok jeg :)

    SvarSlett