4. oktober 2009

Tova babyvottar

1-åringen treng sovevottar i barnehagen. Dermed vart desse til- vottar med lang vrangbrod og tova "hand". Vrangborda er strikka i Dale babyull, resten i Rauma finull.

Oppskrift:
Legg opp 52 m på pinne nr 2,5 med babyull. Strikk så langt du vil ha vrangborda. Den siste omgangen strikkar du rett og feller 22 m, dvs 30 m igjen på pinnnane.
Skift til pinnar nr 5 og finull. Set eit merke i byrjinga og etter 15 m. Auk 1 m på kvar side av merka på annankvar pinne 2 gongar. Då har du 38 m.
Eg strikka 11 cm før eg starta på fellinga: fell 1 m på kvar side av merka på kvar omgang. Når det er 6 m igjen dreg du ein tråd igjennom dei.
Tov! Eg vaska dei på 60 grader.

10 kommentarer:

  1. Så smart!! Takk for oppskrifta. Blir ikke lenge før jeg finner frem pinnene nå kjenner jeg. Ha en fortstt fin søndag!

    SvarSlett
  2. Det der var jo skikkelig lurt! De henger kanskje bedre på når vrangborda ikke er tovet?
    Takk for at du deler oppskrift!! Ha en super fin søndag!

    SvarSlett
  3. Stilige vottar - må tenke litt så kanskje eg greier å konstruere nokre som er str 6 - 8 år. Takk for ein god ide. Kjekt å sjå andre frå Sunnmøre inne på HB :)

    SvarSlett
  4. Så søte votter, de blir nok kjempe deilig å ha på små hender ja :)

    SvarSlett
  5. De vottene så varme og gode ut.

    SvarSlett
  6. De var smarte, takk for at du deler oppskrifta :)

    SvarSlett
  7. Åh, dette var lurt. Tusen takk for at du har lagt ut oppskrift!
    Ønsker deg en fortsatt fin desember.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  8. Kjempesmart. Takk for oppskrifta

    SvarSlett
  9. Supre votter, de er definitivt på min to-do liste :)

    SvarSlett
  10. Hei, flotte votter, kjempehyggelig at du har lagt ut oppskrift. Er det greit at jeg linker til deg når jeg lager mine første? Ha en fin dag!

    -Linn

    SvarSlett