11. august 2016

Raskt babysett

Angoragarnet frå Nøstebarn er noko av det mjukaste eg veit. I denne jakka har eg strikka med ein tråd angoragarn og ein tråd totråds merinoull, også frå Nøstebarn.
Jakka er i str 3 månader.  Det vart eit litt uroleg uttrykk av meleringa, men eg håper mottakaren synest den er ok. Varm og mjuk er den i alle fall!
Eg strikka også ei lita lue til, berre i lilla. Både den og jakka er strikka på pinnar nr 4, så det gjekk raskt unna.

Oppskrifta er henta frå boka Strikk meir til Nøstebarn.

1 kommentar:

  1. Fint sett! Likte fargene, jeg! Settet blir helt sikkert godt mottatt! (Ellers så kan de skamme seg, for tenk!!) Jeg har strikket de samme plaggene fra den boka selv, og det er veldig greie oppskrifter. Og så blir det så fint og enkle plagg! Det elsker jeg.
    Riktig god helg til deg!

    SvarSlett