15. januar 2017

Rundfelt Marius

Sennepsgul, kvit og brun.  Denne fargekombinasjonen har eg aldri brukt i eit mariusplagg før.  Men eg synest det vart ganske fint.
Genseren er strikka i alpakkaull frå Sandnesgarn. Det er første gong eg strikkar med dette garnet, og eg må seie at det fristar til gjentaking!
Eg har brukt pinnar nummer 4,5 på brota og 5 elles. Str L. La opp etter ei anna genseroppskrift i alpakkaull. Då eg kom til mønsteret, hadde eg same masketal som i str S i rundfelt marius i alpakka. Så det var dei ei smal sak å følgje fellingane derifrå.

3 kommentarer:

  1. Nydelige farger! Likte den veldig godt 😊

    SvarSlett
  2. Nydelig fargekombinasjon. Kjenner at jeg burde hatt en slik marius altså. Har planer om en hvit marius til meg selv i løpet av året, men jeg får se.

    SvarSlett
  3. Herlig genser, tror jammen jeg må ha en selv !

    SvarSlett