24. juli 2012

Stripegalskap

Ta behov for ny strikkadress + ein snart 4-åring + fire hesper Ask i herlege fargar +  ei strikkevilleg mamma = flunkande ny ulldress midt på sommaren!

Vinterdress med sommarfuglknappar:-)
Lime, oransje, rosa og lila striper.  Kantane er grå.

I ermbrota er det hol til tomlane- kan vere godt under vottane:-)

På blåbærjakt.

Utruleg fine fargar i Ask frå Hillesvåg! 

Dressen er strikka etter eige hovud, rett og slett fordi eg i farta ikkje fann oppskrift på dress i ca str 5 år. Eg brukte pinnar nr 3 på vrangbordene og 3,5 på resten av dressen.  I fargeskifta strikka eg ein omgang rett frå vrangen, for å få ei rilleeffekt.  Raglanfelling gjer at dressen blir god under regndress og vinterdress.

Stikk av frå fotografen.

10 kommentarer:

  1. UTROLIG FLOTT! Og det må ropes ut med store bokstaver! Nydelige, glødende farger og kul rilleovergang.

    SvarSlett
  2. Likte dinnja Raglanen din :-)

    SvarSlett
  3. Så herlig dress! Rilleovergangene gjorde skikkelig susen ja :)

    SvarSlett
  4. Rett og slett en knallstilig stripedress i gladfarger! Denne blir dere glad for å ha i høst :) Kjempefint med vrangomgangen i stripeovergangen, likte den detaljen godt!

    SvarSlett
  5. Kjempeherleg! Flotte fargar og flott modell.

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte dresser. Kunne tenkt meg en slik til mitt barnebarn.Flott med ull.
    Klem

    SvarSlett
  7. Skikkelig stripe fest!!! Den ble annerledes og kul:)

    God søndag!!!

    SvarSlett
  8. Gurimalla - for en kanonfin dress! Elsker disse fargene :-) Den ser også veldig behagelig og anvendelig ut. Et prima plagg utover høst og vinter.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  9. Utrolig fin dress! Akkurat hva jeg er på utkikk etter til min lille prinsesse:) tar du opp bestilling?

    SvarSlett