29. desember 2015

Marygenser

Vakker og enkel er kanskje orda som skildrar denne genseren best. Marygenseren er designa av Marianne J. Bjerkmann, og er kjapp å strikke. (Likevel vart eg utolmodig før eg var ferdig, truleg fordi eg var van med å strikke kjappe mariusvottar før jul.)
Eg har brukt garnet Air frå Drops. Det inneheld 70 prosent alpakka, 23 prosent polyamid og 7 prosent ull, og eg har brukt fargane tåke og natur.


Vrangbordene er strikka på pinnar nr 4,5, resten på pinnar nr 5.  
Str S til 12-åringen viste seg å vere eit lurt val.



6 kommentarer:

  1. Så flott. Jeg blir bare mer og mer forelsket i denne genseren så jeg må helt klart strikke meg en slik selv også.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Så fin! Strikket du den akkurat etter oppskrift og samme pinnestørrelse når du brukte drops air?

    SvarSlett
  4. Er litt treg av meg, så først nå har jeg fått øynene opp for Marygenseren. Denne var nydelig :-)
    Tenker å strikke den i grått, med mørkeblått mønster, og håper det blir bra.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett