2. januar 2013

Nova (nesten)

Romjulsprosjektet er ferdig! Kjole med utgangspunkt i eit herleg mønster som heiter Nova. Eg følgde ikkje oppskrifta slavisk, mellom anna droppa eg knappestolpane som skal vere på framstykket.
 
 I staden for to fargar brukte eg fire fargar: lilla, petrol, sennepsgul og lys grå. Den sennepsgule er ein rest New Zealand lammeull, medan dei tre andre er 2-tråds frå Nøstebarn.  Trur forresten to av fargane (lys grå og petrol) er utgåtte fargar frå Nøstebarn- det er i alle fall lenge sidan eg kjøpte dei.

Kjolen er strikka på pinnar nr 2,5 (kantane) og på pinnar nr 3. Str 6 år, men ikkje meir enn akkurat passeleg til min store 4-åring. Eg kunne td med fordel ha strikka den nokre cm lengre, ser eg.
Eg vert alltid i godt humør når eg strikkar med slikt ullgarn; det er så mjukt og varmt, og sjølv om det er ganske tynne pinnar, går det raskt unna.
Godt nyttår, forresten:-)!!!

6 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin. Tenker det var en fornøyd jente som fikk denne jeg :)

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Så flotte fargene ble sammen. Denne fargekombinasjonen skal jeg virkelig legge meg på minnet. Ønsker deg et riktig godt nytt år :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin, både kjole og modell :-)
    Kule farger !!

    SvarSlett
  4. Den ble kjempeflott!!
    Nydelige farger!

    SvarSlett
  5. Utrolig fin kjole, nydelig modell og fantastisk fargevalg!

    Ønsker deg et herlig 2013!

    SvarSlett