26. desember 2013

Villsauene på Runde nr 1



Sjølvsagt måtte eg strikke jakka Villsauene på Runde- for vi har utsikt mot fugleøya Runde frå huset vårt!  (Det er den største øya du ser på "toppen" av klehengaren).   Dette prosjektet var ein fin måte å bruke opp restegarn på, i denne varianten gjekk eg for blå- og gråtonar.  Botnfargen er mørk grå Baby Merino frå Drops. 
Sauene og nøsta er strikka i diverse garn, ma totråds frå Nøstebarn, mini alpakka frå Sandnes, New Zealand og Holst.
 
 
Her ser du også Runde: 
Heile jakka er strikka på pinnar nr 3.  Eg strikka den største str, 7-8 år, men den er vel ikkje akkurat så veldig stor.  Denne vart julegåve til ein snart 6-åring. 
Alle foto: Arne Flatin

5 kommentarer:

  1. Det er så utrolig stilig, jeg tenker liksom ikke på det at folk, strikkere, også har nærkontakt med stedene jeg henter inspirasjon fra :)
    Kjempefin genser, veldig fine farger!

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! Nydelige farger du har brukt.

    SvarSlett
  3. Kjempe fin jakke. Har lyst til å strikke en slik jakke en gang jeg også.

    SvarSlett
  4. Kjempe flott jakke så flott du har fått brukt en del restegarn.
    For det blir jo det alt for mye av.

    SvarSlett
  5. Åååå, så nydelig jakke! Veldig fin fargesammensetning. Mønsteret er kjempefint. Mine unger begynner å bli litt store for det, men jeg får snart et tantebarn og det hadde vært et godt forslag å strikke til dem. Ha en fortsatt fin romjul! :)

    SvarSlett