21. juli 2015

Restestripekjole

Eg har eit ganske stort garnlager (kremt), som eg meir eller mindre heilhjarta prøver å redusere.  Denne kjolen er strikka av Kauni-restar av to ulike nøster, og 100 gram tretråds Albulita merinoull frå Pickles.   Tidlegare i sommar strikka eg ein liknande kjole, berre med breiare striper. 
Sommarfuglknapp!
Eg synest Kauni har fine fargeskift, og det er alltid veldig motiverande og spennande å strikke slike plagg.



Kjolen er strikka frå halsen og ned, og passar frå ca. 7 år, vil eg tru. Denne skal gjevast vekk i gåve i haust.
Dette vart feriestrikket mitt: eg la opp kjolen på flyet på veg til London. I London vart det strikka veldig lite. Litt meir strikking vart det i Oslo, medan det vart masse strikking då vi var i Mikkelparken i Kinsarvik.

4 kommentarer:

  1. Kauni er moro å strikke med! Og det har nydelige overganger!

    SvarSlett
  2. Helt nydelig, del den gjerne på link up hos meg i morgen og ut uka :)

    SvarSlett
  3. Veldig fin kjole. Morsomt at rester kan bli et fint plagg :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fin kjole og så kjekt å lage plass til nye nøster i lageret :) ;)

    SvarSlett