1. januar 2018

Grillgenser med rundfelling


Grillgenseren frå Dale er ein klassikar og dukka opp på nytt i heftet Urban Retro for nokre år sidan. Genseren skal eigentleg har isydde ermar, men eg valde å gjere om til rundfelling.
Her er originalen, bilde er frå Dalegarn.
Eg har strikka i originalgarnet (Dale Alpakka) og i originalfargane (naturkvit, beige melert, koksgrå melert og sjøgrøn). 

Vrangbordene er strikka på pinnar nummer 3, resten på pinnar nummer 3,5.
Mønsteret passa bra til å gjere om til rundfelling, det viktigaste var å felle slik at mønsteret ikkje kom skeivt ut. Eg strikka i storleik Small.



3 kommentarer:

  1. Herlig... en super vakker genser. Jeg liker.
    Dale garn har så fine mønster. Jeg strikker med alpakka fra Dale også :-))
    Jeg ønsker et godt nytt år. Beste hilsene fra Viola

    SvarSlett
  2. Den bare må jeg strikke, men hvordan klarte du å gjøre rundfell uten mønster?? Jeg er mønsterslave og må nok vente til noen gir ut mønster på dette...

    SvarSlett
  3. Den var lekker, fin med rundfelling, klem fra beth

    SvarSlett