Yngstejenta har vakse ut av nesten alle strikkagenserane sine. Då måtte det gjerast noko. Resultatet vart ein mariusgenser, strikka i Lun ull frå Sandnes. (Trur garnet er på veg ut av sortimentet til Sandnes, eg kjøpte det på sal før jul i den lokale garnbutikken.)
Ho ville ha berre to fargar (eg ville ha rosa som tredje farge, men vart nedstemt..) Genseren er strikka på pinnar nummar fem (4,5 til vrangbordene). Eg hadde ikkje oppskrift, men trur genseren er ein XS/S.
























