23. desember 2017

Rallargenser


Rallargenser er ei gratisoppskrift frå Dalegarn. Eg har strikka den på bestilling i originalgarn og -fargar. 
Garnet er alpakka frå Dale og fargane er grå, natur og koksgrå. (Litt vanskeleg å få fram rette fargane no i desemberlyset..)
Genseren er strikka på pinnar nr 2,5 (vrangbordene) og 3. Eg er ikkje så veldig glad i å strikke av alpakka, eg synest det er litt vanskeleg å det fint og jamnt, men Dalegarnet var ei positiv oppleving.
Så då er det berre å krysse fingrane for at genseren passar mottakaren.



1 kommentar:

  1. Fantastisk genseren... så flott mønster. Jeg strikke med
    Dalegarn alpakka også... for meg... Marius :-))) Håper det blir fint. Din genser ser ut SUPER :-))) Jeg vil finne mønster :-))
    God jul din og dine. Juleklem fra Viola

    SvarSlett